SEO, Tipy
Mapy Google: Jak být co nejvíc na očích
Mít záznam na Mapy Google je jedním ze základních předpokladů pro funkční internetový obraz firmy. Bod na mapě se hodí nejen k přilákání lokálních zákazníků, tedy těch, kteří se pohybují v okolí...
Mít záznam na Mapy Google je jedním ze základních předpokladů pro funkční internetový obraz firmy. Bod na mapě se hodí nejen k přilákání lokálních zákazníků, tedy těch, kteří se pohybují v okolí...
Nyní jsme si tedy vysvětlili, co to je SEO, jaký je rozdíl mezi ním a PPC a jaký mají tyto dva procesy reálný vliv na náš internetový marketing. Teď tedy...
Ukážeme si nejdříve vliv zapojení SEO a PPC kampaní na modelové situaci. Řekněme, že jste firma, prodávající skákací hrady. Do vyhledávače zadáte heslo ‚skákací hrad‘, postupně proklikáváte stránky s výsledky, ale...
SEO. Je možné, že jste tato tři písmena již někdy zaslechli. Dokonce si možná i pamatujete, že to bylo v rámci konverzace o vašem webu a možnostech, jak mu zajistit větší...
Jestliže váš web obsahuje tzv. mixed content (obsah, který je na stránce získané pomocí HTTPS načítán po nešifrovaném HTTP), mohou pomocí tohoto nešifrovaného obsahu unikat citlivé údaje o návštěvnících.
Pár tipů pro optimalizaci vaší webové stránky s ohledem na zákazníka.
Jak optimalizovat landing page tak, aby byla pro zákazníka poutavá a srozumitelná?
Barvy umí vyvolat u lidí různé pocity. Jak toho využít na svém webu?
Máte pocit, že je vaše pozice ve vyhledávači nestabilní? Máme zde několik novinek.