SEO, Tipy
Mapy Google: Jak být co nejvíc na očích
Mít záznam na Mapy Google je jedním ze základních předpokladů pro funkční internetový obraz firmy. Bod na mapě se hodí nejen k přilákání lokálních zákazníků, tedy těch, kteří se pohybují v okolí...
Mít záznam na Mapy Google je jedním ze základních předpokladů pro funkční internetový obraz firmy. Bod na mapě se hodí nejen k přilákání lokálních zákazníků, tedy těch, kteří se pohybují v okolí...
Nechcete ztrácet čas dojížděním na pracovní schůzky? Pořádáte webináře? Organizujete školení, nebo krátkou poradu, kvůli které nemáte čas svolávat celý tým na jedno místo? V tom případě jste asi už uvažovali...
Svolat kvůli meetingu všechny zaměstnance i jen malé firmy dá zabrat. Vezměte si, kdy jste naposledy měli domluvit vhodný termín schůze. Jednomu se nechtělo kvůli půlhodinové poradě dojíždět, druhá by...
Od listopadu minulého roku pracovali vývojáři za pomoci osmnácti nadšenců na nové verzi pluginu WooCommerce (e-shopový plugin pro WordPress). Před několika dny byla tedy konečně představena verze WooCommerce 3.9 –...
Jestliže váš web obsahuje tzv. mixed content (obsah, který je na stránce získané pomocí HTTPS načítán po nešifrovaném HTTP), mohou pomocí tohoto nešifrovaného obsahu unikat citlivé údaje o návštěvnících.
WooCommerce je WordPress plugin, který pomáhá vytvořit, spravovat a měřit online obchody vaší firmy bez jakýchkoliv složitostí a nutností manipulace se zdrojovým kódem.
Jako vždy se WP snaží o zdokonalování svého intuitivního, uživatelsky přívětivého ovládání, nová verze proto obsahuje mimo jiné:
GDPR je nařízením Evropského parlamentu a Rady EU, které sjednocuje pravidla pro nakládání s osobními údaji fyzických osob ve všech státech Evropské unie. Nařízení může být přínosem pro fyzické osoby,...
Pár tipů pro optimalizaci vaší webové stránky s ohledem na zákazníka.
Jak optimalizovat landing page tak, aby byla pro zákazníka poutavá a srozumitelná?