Web2020

Web2020

Pojďme se podívat na webovou prezentaci z pohledu návštěvníka. Odstraňme si klapky z očí a zjistěme společně, co zákazník na webu opravdu potřebuje.
Pomůžeme vám zjistit požadavky návštěvníka a tak pro vás získáme maximum obchodních příležitostí za minimum vynaloženého času a peněz.

Ukážeme vám několik cílů, které návštěvník na webu potřebuje.

1. Myslím, že nepotřebujete vědět informace z jeho aktualit. Ani truhlář nemá čas web plnit aktualitami. Vy potřebujete ukázku referencí a rychlí kontakt.

2. prostřednictvím vyhledávače hledá vhodné ubytování v regionu. Penzionu tedy musí být dobře vyhledatelný ve vyhledávačích, mapách. Musí nabízet perfektní fotografie, nabídku služeb. Když se pension líbí, hned musí mít návštěvník na očích rychlý kontakt.

3. Kadeřnice web mít ani nemusí, potřebuje ale být správně zapsána v katalozích a např. V google mapách. Pokud se však kadeřnice prezentuje po celém ČR, účastní se soutěží, musí mít web plný krásných fotografií.

4. To je hračka. Jen budu balit zboží do krabic a odesílat. Ejhle. Eshopy musejí mít alespoň 100 návštěvníků denně, jinak nic neprodá. Musejí mít jednoduchý přehled výrobků dle kategorií, musejí mít čtivé, originální texty a profesionální fotografie a ještě kvalitně zpracovaná a rychle proveditelný objednávkový proces.

5. zatím nemívají online prodej. Ale věřte, že za pár let ho mít budou.

6. a nebo napíšete do vyhledávače „pravnik ceske budejovice“

A tak můžeme pokračovat a cílit přesně na vás web a na vaše návštěvníky.

Jděte s dobou, napište adresu vaší webové prezentace a my vám zdarma napíšeme, jak by měl vypadat dobrý web ve vašem segmentu v roce 2020.