Drosera E-Market: Využíváte internet ve svůj obchodní prospěch?
Nejste spokojeni s počtem nových klientů, kteří vás objevili na internetu? Pokud ne, děláte asi něco špatně.
Co udělat na webu, aby návštěvník neutekl?
Na tyto otázky vám odpoví nový produkt Drosera E-Market.
Musíte v návštěvníkovi vyvolat důvěru a chuť na vašem webu něco prolistovat, přečíst a posléze vám třeba zavolat.
Magnetem na přilepení návštěvníka k webovým stránkám jsou informace (smysluplné, originální texty, doplněné o fotografie k tématu, popřípadě videa).
Zkuste si sami přečíst pár textů na vašem webu. Mají hodnotu, že byste se s chutí chtěli začíst dále? Jsou fotografie originály nebo jen kopie z google images?
A když návštěvníka přilepíte k obsahu, jak ho kontaktovat? Nevezme si jen informace a službu koupí jinde? I to se muže stát.
Pomocí e-marketingu návštěvníka můžete přilepit i na delší dobu a pevněji. Každý návštěvník má mobil, každý má email, za získanou kvalitní informaci, je ochotný vám ho sám zaslat.
Nestačí mít web…., nestačí mít ani návštěvnost webu, podstatné je, abyste návštěvníka chytili a vyvolali v něm akci kterou potřebuje on i vy.
Jak to udělat?
Nevíte, jaké lepidlo zrovna na vašeho zákazníka působí?
V našem novém produktu E-Market vám pár lepidel nabízíme.
Webová analýza vám řekne, kde jsou mezery ve vaší prezentaci na internetu. Nabídne vám řešení, jak mezery odstranit, odhadne očekávaný čas a výši výsledku. Pak už bude záležet na vás, jestli doporučené kroky provedete osobně nebo je někomu zadáte.
Internet má jednu obrovskou výhodu a to je možnost jednoduchého měření výsledků. Jak na to, vám také sdělíme. A pokud vše necháte na nás, za pár měsíců, vám vytvoříme nové zákazníky.
Abyste měli obchodní výsledky z internetu, je proto potřeba něco udělat. Drosera ví, jak na to.