Průzkum: Spokojenost klientů s webovými stránkami veterinárního lékaře
Provedli jsme malý průzkum trhu, ve kterém jsme se zaměřili na spokojenost klientů s webovými stránkami veterinárního lékaře, kterého navštěvují. Oslovili jsme 100 respondentů na sociálních sítích, e-mailem a na několika hobby webech (kralici.cz, modrykocour.cz).
Pokud jste si až do teď říkali, že mít webové stránky vaší ordinace je zbytečný přepych, pak si vás dovoluji upozornit, že je to přesně naopak. Z oslovených respondentů používá internet denně 98%. Takže přepychem je, na internetu nebýt. Přes mobilní zařízení (smartphone a tablet) přistupuje na internet 79% uživatelů. Jestli máte webové stránky vaší ordinace, zkuste se na ně podívat na mobilu/tabletu. Nejsou li totiž optimalizované pro prohlížení na mobilních zařízeních, budete možná překvapeni, jak obtížně se na takovém zařízení prohlížejí.
70% oslovených respondentů uvedlo, že jejich veterinární lékař má webové stránky, 25% nevědělo a 5% potvrdilo, že jejich veterinární lékař žádné webové stránky nemá.
Na webových stránkách nejčastěji hledají ordinační dobu a kontaktní informace (92%), dál následuje možnost objednání online (14%), online poradna (13%) a reference (13%) a informace o sezónních akcích jako je hromadné očkování apod. (12%).
A co klientům naopak nejvíce chybí? Necelých 28% uvedlo, že jim na webu veterinárního lékaře, chybí možnost objednání online. Dalšími body v pořadí je online poradana (12%) a kalendář obsazenosti ordinace (12%)
V komentářích pak někteří uživatelé uvedli, že jim chybí rozpis služeb jednotlivých lékařů a e-mailová nebo sms připomínka pravidelného očkování.
47 dotázaných navštěvuje web svého veterinárního lékaře stejně často, jako navštěvuje jeho ordinaci. Pět dotázaných dokonce uvedlo, že chodí na web ordinace častěji než do samotné ordinace.
Stále váháte, zda se vydat do virtuálního světa internetu? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme se v tomto světě nových technologií zorientovat a najít to správné řešení právě pro vás.