Příkladová studie: Získání nových zákazníků

Graf Nový zákazníciSpolečnost Veselý domeček s.r.o. potřebovala optimalizovat webové stránky www.veselydomecek.cz k získání lepších pozic ve vyhledávači a zvýšit příliv nových návštěvníků na web. Konečným cílem bylo zvýšit procento možných potencionálních zákazníků v oblasti komplexní správy nemovitosti v Praze.

V business facility management má desítky velkých „hráčů“ kteří investují velké finanční prostředky, aby získali nové klienty. Společnost Veselý Domeček investovala 3500 Kč po dobu 4 měsíců během druhé poloviny roku 2013 a výsledky jsou následující.

U statistiky Google Analytics se zvýšil poměr nově navštěvujících návštěvníků z 28% na 58 %. To má za důsledek i několik nových kontaktů (telefonátů) z řad potencionálních klientů.

U vyhledávačů jsme se zaměřili na lokální seo například s klíčovými slovy „správa nemovitostí praha“ nebo „správa nemovitostí praha 10“ atd. Po úpravě struktury webu, korektuře některých textů, přidání obsahu, interních i externích odkazů se výsledek dostavil v podobě vyhledání klienta na první stránce vyhledávače www.seznam.cz a to v obou níže uvedených příkladech.