Příkladová studie: Přilákání nových návštěvníků z regionu

Úkolem projektu pro webové stránky zlatnického ateliéru Brilance bylo navýšit návštěvnost nových klientů z regionu Příbramsko. Klient investoval po 6 měsíců 3500 Kč.

Po realizaci optimalizace webu www.brilance.cz se podstatně (o 78%) zvýšila návštěvnost webových stránek ve 4. kvartálu roku 2013 oproti 2 kvartálu 2013. Podíl unikátních návštěvníků se zvýšil o 140%, což zvýšilo podíl unikátních návštěvníků versus stálých návštěvníků na 69% oproti 49% v minulosti.

Na webové stránky se dostávají nový návštěvníci z vyhledávačů například při vyhledání klíčových slov „snubní prsteny“, „zásnubní prsteny“, „výkup zlata příbram“.  Nově se www.brilance.cz umisťuje na první stráně ve vyhledávačích při zadání  slova „zlatnictví příbram“, „snubní prsteny příbram“….

navstevnost-brilance