Příkladová studie: Přilákání nových návštěvníků z regionu
Úkolem projektu pro webové stránky zlatnického ateliéru Brilance bylo navýšit návštěvnost nových klientů z regionu Příbramsko. Klient investoval po 6 měsíců 3500 Kč.
Po realizaci optimalizace webu www.brilance.cz se podstatně (o 78%) zvýšila návštěvnost webových stránek ve 4. kvartálu roku 2013 oproti 2 kvartálu 2013. Podíl unikátních návštěvníků se zvýšil o 140%, což zvýšilo podíl unikátních návštěvníků versus stálých návštěvníků na 69% oproti 49% v minulosti.
Na webové stránky se dostávají nový návštěvníci z vyhledávačů například při vyhledání klíčových slov „snubní prsteny“, „zásnubní prsteny“, „výkup zlata příbram“. Nově se www.brilance.cz umisťuje na první stráně ve vyhledávačích při zadání slova „zlatnictví příbram“, „snubní prsteny příbram“….