Příkladová studie: Apartmán ve Špindlerově Mlýně
Když chce někdo nabízet ubytování, musí turista jeho prezentaci perfektně vyhledat na internetu. 8/10 turistů hledají své ubytování přes internet, to ví hlavně booking.com, který nyní obsadil první místa v placené PPC reklamě.
Jak může být malý apartmán ve Špindlerově Mlýně ve vyhledávání před obrem?
Náš klient pronajímá apartmán ve Špindlerově Mlýně. Naším cílem bylo za nízké náklady (3500 Kč po dobu 5 měsíců) vytvořit přehlednou prezentaci nabízených služeb a rychlý rezervační formulář. Neméně podstatným cílem bylo přilákat na webovou prezentaci klienta návštěvníky. Špindlerův mlýn sice navštíví hodně turistů, ale je zde také velká konkurence v nabízených službách.
Nyní jsme u konce projektu a web apartmánu se umístil na prvním místě na www.seznam.cz. při zadání klíčového slova „apartman spindleruv mlyn“.
Klientovi jsme doporučili, aby se soustředil na nový obsah (př. Tipy na výlety), popřípadě rozšířil nabídku ubytování o další apartmán.