Online komunikace s návštěvníkem webové prezentace
Jak funguje online komunikace (chat) a co z ní může vlastník webu získat?
Používání on-line chatu znáte hlavně z e-shopů, kdy na vás z pravého dolního rohu vyskočí okénko s dotazem: „Nechcete pomoci s nákupem? Někdy vás oslovuje robot někdy přímo prodejce. Je však zjištěno, že správný online kontakt vás sice v prvním kroku „otravuje“, ale v dalších krocích návštěvníkovi pomůže při nákupu, a tak obchodníkovi zvýší obrat.
Online chat lze připojit k jakýmkoliv stránkám. Na českém internetu se používají například programy Zopim, SmartSupp a další.
Co online chat umí?
– sledovat návštěvníka a automaticky odpovědět, když třeba navštíví určitou stránku (tzv. trigger)
– pokud si návštěvník delší dobu prohlíží jednu stránku (produktovou stránku), můžeme se ho zeptat na konkrétní produkt.
– zaznamenávat kliknutí (cestu návštěvníka)
– zaznamenávat pohyb myši (tzv. Mouseflow)
– propojit s Google analytics (Statistika)
– obsluhovat z mobilní aplikace
Základní verze programů Zopim a SmartSupp je zdarma. Pro pokročilejší verzi se cena pohybuje kolem 500 Kč/měs.
Jaké můžete dosáhnout výsledky?
Návštěvníci jsou aktivnější, a to až trojnásobně. Z toho plyne, že rostou i objednávky a nákupy na eshopech.
Drosera umí online chat naiplementovat a je tedy na vás, jak chat obchodně zúročíte