Newsletter 12/2012

DroseraNews:

E-shopy a jejich chybný přístup k zákazníkovi
Online e-shopy vyrosly v ČR jako houby  po dešti. Každý e-shop však není navštěvovaný potenciálními zákazníky, a tak se neplní online nákupní košíky a zákazník opouští internetový obchod rychle a navždy s prázdnou. Poradíme vám, jak udělat návštěvníka šťastným s plným košíkem před s sebou.

Wow a efektivní mobilní strategie
Přijetí mobilní verze myšlení je klíčem k přežití v dnešním stále větším mobilním trhu.

Drosera DÁREK: Mobilní verze webových stránek zdarma
Při objednání vytvoření webových stránek ProfiWeb nebo Drosera E-shopu do konce roku, získáte od  Drosery dárek v podobě mobilní verze stránek ZDARMA. Plánujte inovaci! Teď je ten správný čas.
Konzultace obratem.

Důležité faktory v optimalizaci

Searchmetrics vydali dokument (US SEO ranking factors), kde uváděli důležité faktory a jejich vliv na seo. Dokument je k dispozici pouze v angličtině, takže jsme se rozhodli přeložit ho pro vás a vybrat ty nejzajímavější věci.

TIP: Vánoční přání na webové stránky 
Zahoďte stará papírová přání a pošlete svým obchodním partnerům či přátelům přitažlivé animované PF!

ITNews:

Jak vypadá situace mezi velkými hráči na českém internetu?
Google je navštěvovanější než Seznam, Allegro Group má pověst nejdravější štiky v malém českém rybníce, Centrum už druhý rok drží v rukou Černého Petra, …

Rada pro správce stránek: méně fanoušků na Facebooku může znamenat více
Období kdy stránky na Facebooku byly takřka výhradně hodnoceny podle počtu fanoušků je snad už minulostí. V marketingu se teď hovoří o kvalitě fanoušků a „superfanoušcích“. V čem mohou firemní stránce pomoci?

Seznam.cz  zkouší u klientů behaviorální cílení reklamy
Behaviorálně cílená reklama je založená na tom, že se uživatelům zobrazuje jen taková reklama, která je tematicky založena na jejich předchozí aktivitě na internetu. Nemělo by se tak stávat, že uživateli, který navštěvuje webové stránky s automobilovou tématikou, bude nabídnut sortiment dámských hygienických potřeb.