Lep na návštěvníka webu – dokonalá přistávací stránka
Když už si platíte reklamu na Googlu nebo Seznamu, určitě chcete, aby se vám vrátil každý investovaný pětník, a navíc jste co nejvíc vydělali. Optimalizací landing page (přistávací stránka) maximalizujete šanci na provedení akce.
Když na váš web zavítá zákazník z vyhledavače, je to, jako byste nechali pětileté děcko doma bez dozoru: Lítá po všech čertech a rozhodně neudělá to, co jste mu řekli. Abyste návštěvníkovi ukázali „správnou cestu“ a nenechali ho bloudit nebo dokonce odejít z webu, nasměrujte ho na stránku, která je proto stvořená – landing page
Jak má vypadat úspěšná landing page?
- jasné, srozumitelné a vypovídající nadpisy – návštěvník chce vědět informace rychle a jasně, jinak stránku opustí
- 100% gramatika – chyby v textu působí nedůvěryhodně, potencionální klient si toho všimne a naskakují vám mínusové body
- sociální důkaz – reálné důkazy o přínosu služby či zboží slouží jako magnet pro návštěvníka
- mocná výzva k akci – tlačítko k akci musí zaujmout a „křičet“ na klienty: Jsem tady, klikni na mě!
- obrázky nebo video – prodejní video nebo fotka spokojeného zákazníka – existuje lepší důkaz spokojenosti?
- přehlednost – návštěvník musí hned vidět, co mu nabízíte. Žádné klikání navíc nebo zbytečné rolování
V dnešní době není na nic čas, každý někam spěchá. Proto potřebujete optimalizovanou landing page, kterou návštěvník bleskově projede a provede akci.