Kdy přijde čas na mobilní polohu?

Více než třetina uživatelů chytrých mobilních telefonů dávají k dispozici svoji polohu neboli na internetu zjistíte, kde se daná osoba právě nachází. Vyplývá to ze zprávy společnosti Millward Brown nazvané Ad Reaction 2012 Report.

Lokalizovat zákazníka v okolí obchodu je dobrý krok, jak ho přimět se podívat do obchodu nebo alespoň na mobilní webové stránky eshopu.  Jak to udělat?

V McDonalds v Německu, pokud máte McD aplikace v mobilu,mohou kolemjdoucím nabídnout kupón na slevu.  V Nigérii vám pošlou SMS zprávu, ať se u nich zastavíte na kus řeči. V ČR se o tento druh reklamy  (tzv. Location based marketing) začínají zajímat mobilní operátoři.  Operátoři totiž nepotřebují, aby měl klient v telefonu zapnuté GPS.  Operátoři mají demografická  data o svých zákaznících, takže zákazníkovi mohou doručit sms,  když přejede státní hranice a změní se mu tarif, taktéž  když jde kolem obchodu. Jeden z příkladů se uskutečnil  pomocí O2.  Firma XY rozeslala zákazníkům u nově otevřené pobočky SMS zprávu o možnosti slevy.

Čas na mobilní polohu je tady …

Moje mobilní poloha je?