Jděte klientům vstříc – aneb dva kroky za návštěvníkem
Máte webové stránky. Zaplatili jste si SEO, bannery, ppc reklamu… Ale výsledek není takový, jaký chcete? Dnes již nestačí nabízet, je třeba vyjít zákazníkovi vstříc. Ukažme si dva příklady, jak jednoduše vyjít zákazníkovi vstříc, aniž by si toho všiml – a nabídnout mu tak jednoduše to, co chce ale neví o tom.
1. Dej mi email a já ti ukážu…
…cokoli. Ale hlavně homepage. Některé firmy pochopily, že informace jsou dnes to nejdůležitější. Dokonce důležitější než peníze, protože za informace se platí. A pokud existuje v dnešním světě skutečně tvrdá měna, je to právě informace.
Co byste řekli tomu, kdyby při příchodu na stránky eshopu bylo vidět pouze jedno, jednoduché okno vybízející k zadání emailu a garantující pak slevu 10% na všechno vystavené zboží? Nezadali byste svůj email? Většina lidí to udělá. A to ještě zboží ani neviděli!
Sleva je totiž vždycky dobrá. Češi propadají slevovému šílenství snad více než okolní národy.
Jak s takovými získanými informacemi pracovat? Nejvhodnější praktikou jsou nevtíravé newslettery. Ano, procentuální úspěšnost newsletterů není nijak závratná, ale dnes už těžko najdete jeden převratný nástroj, který váš byznys vykopne do nebeských výšin. Cesta k cíli se skládá z drobných krůčků a správné využití newsletteru je jedním z nich.
2. Dynamický marketing
Je to krok vstříc uživateli. Je to ten neodbytný prodavač, který poté, co odcházíte z obchodu bez nákupu, vyběhne na ulici, poklepe na rameno a nabídne slevu. Kdo byl někdy v Turecku, dobře ví o čem mluvím.
O krok dál v dynamickém marketingu je ppc nástroj Adwords.
Jak to funguje?
Představte si, že přijdete na e-shop, prohlédnete si zboží, ale řeknete si, že si ho objednáte až doma. Ale doma si nevzpomenete na danou url a vyhledáte jej znovu, ale už u jiného výrobce.
Dynamický marketing v podání adwords vám bude nabízet ppc reklamy / bannery právě z e-shopu, který jste navštívili. A nejen to! Nabídne vám přímo produkty, které jste si prohlíželi!