Jak zvýšit vyhledatelnost vašich webových stránek?
28. 10. 2012
Všichni na internetu hledají informace, důležité je, aby našli ty pravé, a to na vašich webových stránkách.
Poradíme Vám, jak hledače informací získat
TIP 1. Pište články na své stránky
Pište články na své stránky a to s kvalitním a unikátním obsahem. Vyhledávače (přesněji jejich roboti) mají rádi nový obsah. Pokud robot zavítá na vaše stránky, hned po novince skočí a indexuje ji. Obsah pak servíruje lidem, kteří něco podobného hledají. Pokud obsah bude mít odstavce, obrázky a nějaký odkaz i na vaše jiné články, bude novinka robotovi „chutnat“ ještě více. Ale pozor, obsah článku nesmí být někde okopírovaný. Takový obsah robot nemá rád a stránky penalizuje.
Součástí Drosera SEO je web copywriting neboli správné psaní textu na web . Napište Droseře, pomůžeme Vám se psaním textů.
TIP 2. Odkazujte na své stránky
Vyhledávače hodnotí vaše stránky i dle toho, kolik jiných stránek na ně odkazuje. Píše-li váš zákazník někde na svých stránkách, blogu o vás a ještě na vás odkáže, jsou to pozitivní body pro vaši vyhledávatelnost. Pokud je zpětný odkaz přímo ve článku (příklad v této větě), je to pro robota „nejchutnější“.
TIP 3. Účinná klíčová slova
Klíčová slova nemusí být ta nejvyhledávanější z pohledu vašich zákazníků. V tomto případě lze použít slogan: „Kdo chce všechno, nemá nic“. Důležité však je, aby vaše klíčové slovo/slova byly vyhledány a zákazníka zaujaly.
Například: Klíčové slovo ubytování má velmi silnou konkurenci, všichni ubytovatelé ho používají. Není to vhodné klíčové slovo. Účinnější je například sousloví Ubytování pro rodiny s dětmi…
Jaká slova jsou nejúčinnější dokáže Drosera zanalyzovat. Napište Droseře, pomůžeme vám analýzu provézt.
TIP 4. Víte, jak vysoko ve vyhledávači jsou vaše klíčová slova?
Drosera umí webové stránky monitorovat a automaticky zjistit, jak se vaše stránky zobrazují ve vyhledávačích při napsání vašich klíčových slov. O výsledcích pak v tabulce a grafu informujeme. Když jde křivka grafu nežádoucím směrem, umíme rychle zasáhnout např. PPC reklamou nebo SEO analýzou. Zde se dozvíte více o Drosera SEO službách.
Příště vám napíšeme nápady, jak vylepšit váš E-shop