Jak z tweetu vysát maximální proklikovost?
Používáte Twitter? Neházejte tweety na stěnu jako hrách. Popřemýšlejte, jak psát tweety efektivně a kdy je publikovat, abyste se vyšplhali na maximální počet kliků na vložené odkazy. Píchnu vám s tím.
120 až 130 znaků = ideálka
Míň je víc
Když jich tam naperete 20, bude to mít odrazující efekt. Z vlastní zkušenosti: Někdy je lepší jeden trefný tweet za den než tuny nepoužitelného balastu.
Odkaz v ¼ textu
Ani moc na začátek, ani moc na konec. Když odkaz umístíte zhruba do jedné čtvrtiny tweetu, máte nejvyšší šanci, že na něj někdo klikne.
Hodně sloves, málo podstatných jmen
Jedno vymazlené sloveso nebo originální příslovce má sílu tisíců podstatných jmen. Zajímavý tweet potřebuje šmrnc, grády, něco výjimečného. Zkuste třeba akční slovesa.
O víkendu mají lidi čas
V pátek, sobotu i neděli někteří lidé nedělají nic jiného, než se sedí u počítače, nebo projíždějí smartphone. Tyto dny jsou vycházkami pro vaše tweety.
Po těžkém dni v práci
„Když přijdu domu, po těžkym dni v práci, myslim si, že konečně zažiju ňákou legraci… Čumim, čumim, čumim na Twitter.“ Nejvyšší procento lidí si prochází haldy tweetů, když se vrátí domů z práce. Přesuňte tak nejzajímavější tweety na odpolední směnu.