Víte, jak oslovit návštěvníky, kteří již navštívili váš web?
Tato možnost se skrývá pod remarketing. Remarketing je funkce, která umožňuje cílit sdělení na návštěvníky, kteří dříve navštívili vaše stránky.
Jak se remarketing dá využít v praxi?
Pokud uživatelé opustí vaše stránky, aniž by například něco koupili, můžete tyto potenciální zákazníky pomocí remarketingu oslovit, až budou prohlížet jiné stránky nebo vyhledávat na google. Dokonce jim můžete zobrazit reklamní sdělení šité na míru nebo zvláštní nabídku, která je přiměje, aby se vrátili na vaše stránky a dokončili nákup.
Kde se remarketing dá zprovoznit?
Tuto službu nabízí Google Adwords, kdy již vytvořené reklamě přiřadíte funkci remarketing s určitými pravidly.
Jak to funguje?
Přidáte část kódu na svůj web, když pak návštěvník váš web znovu navštíví , web ho umí rozpoznat, zařadí ho do zvolené skupiny a na webu prezentuje zvolený obsah. Na stejném principu funguje i reklama na Google Adwors.
Remarketing můžete používat různými způsoby – záleží na typu webu, který provozujete, na vašich obchodních cílech. Potřebujete-li poradit s tímto typem e-marketingu, kontaktujte nás.