Jak lépe využít internet k získání nové klientely do Vaší veterinární ordinace

Právě v teď, když čtete tento článek, někdo ve vašem okolí řeší nemoc nebo úraz svého domácího mazlíčka. Právě teď někdo hledá informace nebo kontakt na veterinárního lékaře ve svém okolí.
Najde právě Vás?
Kontaktní informace o Vaší ordinaci nebude hledat ve Zlatých stránkách nebo v tištěné inzerci zveřejněné v posledním vydání místních novin. Zapne počítač nebo vezme do ruky svůj chytrý telefon* a do vyhledávače napíše jednoduchý „dotaz“, např. „veterina Pardubice“.

veterina partubice obrazek z seznam.cz
Z různých průzkumu vyplývá, že na internetu vyhledává až 90% uživatelů. Pokud jsou webové stránky správně navrženy a dodržují pravidla SEO (optimalizace pro vyhledávače), je jisté, že Vám přivedou nové klienty.
Být vidět (na Internetu) v ten správný čas je ale jen jeden z důvodů, proč mít kvalitní prezentaci na webu. Webové stránky slouží jako klíčová dírka, skrze kterou se klienti mohou podívat do Vaší ordinace dříve, než ji navštíví. Dozví se, jak to u Vás vypadá, jaké máte ordinační hodiny, na léčbu kterých zvířat se specializujete, jakými diagnostickými přístroji disponujete, kdo je ve Vašem týmu, a pod.
Dalším důvodem, proč se prezentovat na webu je možnost rychlé a jednoduché prezentace aktualit. Už se Vám stalo, že jste se vydali třeba ke svému obvodnímu lékaři a až na místě jste zjistili, že je na dovolené? Je to frustrující zkušenost, že? Možná, že kdyby Váš obvodní lékař měl své osobní webové stránky, na kterých předem uveřejnil, že v daném termínu bude na dovolené a připojil kontakt na zastupujícího lékaře, mohli jste se té frustraci vyhnout. A stejné je to s vašimi klienty.
A co třeba sezónní úkony jako je očkování králíků každé jaro? Není nic jednoduššího, než vypsat na web termín, kdy toto očkování bude probíhat. Drobným chovatelům pak můžete nabídnout lepší cenu a Vám do ordinace přijde více platících klientů. Spokojenost je na obou stranách. Majitelé králíků ušetří a veterinární klinika, která takové hromadné očkování poskytuje a dobře o tom informuje, vydělá.
Prodáváte ve Vaší ordinaci krmivo pro zvířata a jiný doplňkový sortiment? Proč nenabídnout prostor pro reklamu Vašemu dodavateli a ještě vydělat? Pokud budou mít webové stránky ordinace dobrou návštěvnost, určitě to bude pro Vaše dodavatele zajímavá nabídka.
Když se navíc webové stránky propojí s dnes tak silnou sociální sítí jako je Facebook a když jsou optimalizované pro prohlížení v mobilu, pak se jejich úspěšnost může ještě několikrát znásobit.
Ale o tom zase až někdy příště….
JAK VYTVOŘIT KVALITNÍ WEB
Před 10 či 15 lety by asi stačilo na internetu prostě „existovat“. Webových stránek byl jen zlomek z množství, které dnes plní Internet. Pouze „mít“ webové stránky už nestačí. Je nutné mít DOBRÉ webové stránky. Klíčem je dobrá struktura webu a pak OBSAH, OBSAH a ještě jednou OBSAH podpořený SEO strategií (optimalizací pro vyhledávače).
Další aspekty, které jsou důležité pro tvorbu kvalitního webu zahrnují: profesionální design, uživatelsky příjemná navigace (intuitivní menu) a rychlé načítání stránky.
Pokud jste se právě rozhodli, že pro svou ordinaci chcete vytvořit nový web a nebo Váš stávající web změnit a vylepšit, náš tým je Vám k dispozici. Vytvoříme webové stránky přímo pro Vaši veterinární ordinaci. Ze zkušenosti víme, co potřebujete. Klienti uvidí na webu to, co hledají a přijdou za Vámi.