Analýza webu a klíčových slov

Přináší vám váš web dostatek klientů a poptávek, objednávek? Víte, kolik vás stojí získání jednoho zákazníka? Potřebujete zvýšit návštěvnost, prodeje na e-shopu či zatraktivnit vzhled?

S tím vším umíme pomoci. Poradíme vám, jak změnit obyčejného návštěvníka webu na zákazníka – za menší náklady, než kolik na jeho získání utratíte nyní.

Nabízíme několik variant webové analýzy, v nichž odhalíme případné nedostatky webu, a hlavně předložíme konkrétní návrhy zlepšení. Ukážeme vám, jak více prodávat na internetu, kam směrovat reklamu, sestavíme marketingový plán.

Typy analýz webů (všechny ceny jsou uvedeny v Kč a bez DPH)

  1. Analýza webu  3000,-
  2. Analýza vhodných KW (key words/klíčových slov) 3000,-
  3. Analýza výkonnosti webu 7.000,-
  4. Analýza výkonnosti webu + analýza e-shopu 7.000,- + 2.900,-

Obsah analýz:

  1. Analýza webu 
    • odhalení nedostatků webu (z hlediska návštěvníka, SEO i robotů)
    • konkrétní návrhy odstranění nalezených nedostatků
    • ukázka vhodných KW pro dohledatelnost webu, co mohou přinést vyhledávače
      • návrh SEO optimalizace
    • návrhy zlepšení vedoucích ke zvýšení počtu poptávek

Cíl: odstranění nedostatků webu, z pouhé “internetové vizitky” udělat schopného obchodníka

  1. Analýza vhodných KW
    • zjistí, na jaká KW je web nastaven (zda vůbec v obsahu webu existují)
    • výběr vhodných KW, sestavení balíčku KW pro web
    • návrh KW pro PPC reklamu, SEO (možná cenotvorba)

Cíl: správný výběr KW pro web (důležité pro dohledatelnost a SEO, následné nastavení reklam)

  1. Analýza výkonnosti webu
    • po předchozích analýzách můžeme pokračovat v dalších bodech
    • sestavení marketingového plánu podle GA (pokud není je nutné nasadit)
      • plán od 3 měsíců do 1 roku
    • zjistí, odkud přicházejí potenciální zákazníci, jak na ně zacílit
    • vhodný výběr reklamy

Cíl: po provedení předchozích analýz sestaví celkový marketingový plán

Kontaktujte nás