Přináší vám váš web dostatek klientů a poptávek, objednávek? Víte, kolik vás stojí získání jednoho zákazníka? Potřebujete zvýšit návštěvnost, prodeje na e-shopu či zatraktivnit vzhled?
S tím vším umíme pomoci. Poradíme vám, jak změnit obyčejného návštěvníka webu na zákazníka – za menší náklady, než kolik na jeho získání utratíte nyní.
Nabízíme několik variant webové analýzy, v nichž odhalíme případné nedostatky webu, a hlavně předložíme konkrétní návrhy zlepšení. Ukážeme vám, jak více prodávat na internetu, kam směrovat reklamu, sestavíme marketingový plán.
Typy analýz webů (všechny ceny jsou uvedeny v Kč a bez DPH)
- Analýza webu 4.950,-
- Analýza vhodných KW (key words/klíčových slov) 12 000,-
- Analýza výkonnosti webu 11.550,-
- Analýza výkonnosti webu + analýza e-shopu 16.500,-
Obsah analýz:
- Analýza webu
- odhalení nedostatků webu (z hlediska návštěvníka, SEO i robotů)
- konkrétní návrhy odstranění nalezených nedostatků
- ukázka vhodných KW pro dohledatelnost webu, co mohou přinést vyhledávače
- návrh SEO optimalizace
- návrhy zlepšení vedoucích ke zvýšení počtu poptávek
Cíl: odstranění nedostatků webu, z pouhé „internetové vizitky“ udělat schopného obchodníka
- Analýza vhodných KW
- zjistí, na jaká KW je web nastaven (zda vůbec v obsahu webu existují)
- výběr vhodných KW, sestavení balíčku KW pro web
- návrh KW pro PPC reklamu, SEO (možná cenotvorba)
Cíl: správný výběr KW pro web (důležité pro dohledatelnost a SEO, následné nastavení reklam)
- Analýza výkonnosti webu
- po předchozích analýzách můžeme pokračovat v dalších bodech
- sestavení marketingového plánu podle GA (pokud není je nutné nasadit)
- plán od 3 měsíců do 1 roku
- zjistí, odkud přicházejí potenciální zákazníci, jak na ně zacílit
- vhodný výběr reklamy
Cíl: po provedení předchozích analýz sestaví celkový marketingový plán