A/B testování vás otočí na správnou stranu
Když se nedaří, co se dařit má, je čas na změnu. Je fuk, jestli zrovna řešíte, že vám na web nepáchne ani noha, či že střílíte emailovým marketingem do prázdna. A/B testováním zákazníkům rozsvítíte maják.
Jeden zajetý systém může fungovat pár měsíců. Jenže uživatelé často mění návyky a vy se můžete dostat do bodu, kdy se mezi ozubená kola dostane nějaké smetí a nejde vypáčit. A/B testování je takový šperhák, který pomůže kola zase roztočit.
A/B testování zkoumá varianty a jejich přijetí od uživatelů (potencionálních zákazníků). Vypadá to jednoduše. Ono na tom v zásadě nic komplikovaného není. Musíte jenom vědět, jaké vytvořit varianty a jak z testování vycucnout objektivní podklady pro další postup.
Při mailové kampani (A/B testování lze použit také při tvorbě webu, aplikace, PPC reklamy, Facebook…) místo jednoho newsletteru vytvoříte dva, pošlete je a dle vyhodnocení zjistíte, co se klientům víc líbí. No, chce to trochu umu, abyste dokázali ze získaných informací vysát objektivní podklady.
Co z toho?
1. Z A/B testování zjistíte, jak můžou změny ovlivnit chování zákazníků.
2. Ušetříte peníze a hlavně čas. Data vám pomůžou udělat správné a rychlé rozhodnutí.
3. A/B testování nevyčistí firemní pokladničku.
Chcete-li to vyzkoušet a dodat svému podnikání adrenalinovou A/B injekci. Kontaktujte nás.