5/10 návštěvníků není spokojeno s webem?


Online prezentace by neměla být pouhý řádek na vizitce, ale funkčním a efektivním obchodním nástrojem. Pokud tomu tak není, vaše prezentace nepracuje tvrdě jako vy. 

Po čase firma není spokojená s webovou prezentací. Z firemního pohledu web není hezký a vůbec nepřitahuje návštěvníky resp. zákazníky. Firma se, ale neptala samostatného návštěvníka, kde se mu prezentace nelíbí, co od od webu očekává. Nepodívala se ani do statistik návštěvnosti. Jen se domnívá, že návrh přinese výsledky.

Chce návštěvník větší nadpis?

Do opravdy někdy stačí vědět, co návštěvníky zajímá a nepřemýšlet o jeho potřebách jen vlastními silami. Pomůžeme vám požadavky návštěvníků zanalyzovat.


Jak to uděláme?

Setkáme se společně (online nebo osobně) a provedeme základní diagnostiku stávající online strategie. Budeme se věnovat nabídce, webům, emailům, zákazníkům a marketingovým možnostem. Dáme vám konkrétní tipy, co lze změnit hned a vlastními silami, co můžeme pro vás udělat mi a na čem je potřeba pracovat postupně.  Staneme se vašim zákazníkem.

Co si ze setkání odnesete?

Jak pomocí online prezentace, chytit vašeho stávajícího nebo nového zákazníka?

Jaké nástroje konkrétně vám pomohou vylepšit vaši online strategii.

Kdy prezentovat firmu a kdy zboží a služby?a

Jak změřit efektivitu vašeho webu, emailu, reklamy, optimalizace?

Co je pro vás prioritní, kde můžete naopak ubrat?

Pokud chcete získat odpovědi konkrétně pro vaši firmu. Jsme vám k dispozici. 

Kontakt zde.