Moderní je online video prezentace

Internet se rozvíjí kosmickou rychlostí. Ač je internet lidským vynálezem, často žije vlastním životem a vydává se směry, do kterých chce on sám. Internet má řadu tváří, umí informovat, prodávat, nabízet, zabavit, pobavit, rozvztekat, poučit, vzdělávat, či nalákat. Nalákat k přečtení článku jako je tento, nalákat ke kliknutí na blikající reklamu, nalákat k puštění videa. Tedy – umí nalákat nového zákazníka.

Při lákání zákazníků máte možností několik. Informace, které mají vést k jeho rozhodnutí pro váš produkt / vaši službu a které tedy potřebujete dostat do jeho mozku, mu lze nabídnout v podobě psané, mluvené, audiovizuální, třeba i zpívané či animované. Psaná forma je v mnoha ohledech a případech formou nepostradatelnou, jen textem dokážeme k druhé straně, tedy té zákaznické, přenést nezbytné penzum dat.

Pro e-marketing počátku 21. století je ale text proklatě málo. Když dnešní člověk hledá neotřelé boty, biozeleninu v bedýnce nebo speciální kolo na sjezd, pustí si internet, kde je rázem zaplaven informacemi. Abyste ho vy se svým produktem či službou z této záplavy vylovili, musíte mít nejen vyladěné všechny nástroje, na kterých toto médium funguje. To má každý.

Vy musíte vybočovat z řady, z nekonečné řady jak vašich přímých konkurentů, tak veškerého informačního šumu, který na vašeho zákazníka na internetu číhá. Musíte umět správně zaútočit na jeho smysly. Nesázejte na zdravý rozum, ten jde při nakupování stranou. Sázejte na emoce, dejte svým zákazníkům, co se jim prostě líbí. Lákejte je audiovizuálním dílem, které se jim bude líbit a který jim sdělí to, co očekávají.

Ukázka:  Video prezentace Drosera, vytvořená pomocí webových stránek a software Ezvid.
Jednoduše vytvořenou prezentaci nahrajete na Youtube.

Vaše video musí být originální a profesionálně provedené. Dnešní lidé jsou tvorové hledící většinu svého bdělého života na obrazovku televize, displej počítače, smartphonu nebo podobného zařízení. Je to již několikátá generace lidí, která je zvyklá trávit večery u telky a vnímat její svět očima a ušima současně. Je to proto generace v tomto směru značně vybíravá a náročná, kterou nenaláká jen tak každé video. Když nenecháte nic náhodě a vypustíte do kyberprostoru skutečně poutavé a neotřelé video o vaší firmě, vašem produktu či vašich službách, bude to mít stejný efekt, jako když hladovým piraním nabídnete kus vepřového. Nezbude vám ani sousto.

Jak takovou moderní online video prezentaci vytvořit vám napíšeme v dalším článku.