Příkladová studie: Vyplatí se vytvořit PPC reklamu na Google?

V reklamní kampani hudební kapely Joybox, která se specializuje na hudební produkci na firemních večírcích, svatbách a plesech, Drosera vytvořila měsíční PPC reklamu. Reklama stála 2800 Kč, probíhala jeden měsíc.

Kapela Joybox - živá hudba nejen na svatbuJaké byly výsledky?
Orientovali jsme se v tomto jarním období na klienty, kteří hledají klíčová slova typu „Kapela na svatbu“. Získali jsme pro klienta 400 pro-kliků (tj, 7 Kč za nového návštěvníka webu kapely) a klientovi zavolalo 10 zákazníků, kteří se ptali na volné termíny. Volající zákazníci tedy stojí 280 Kč.

Když vezmeme v potaz, že kapela Joybox vystupuje za honorář okolo 15-20 tisíc, stačila by domluvit z 10-ti telefonátů pouze jedna zakázka, aby se kapele PPC reklama vyplatila, a to včetně měsíčního poplatku za údržbu PPC reklamy u společnosti Drosera.