Drosera E-Market: Využíváte internet ve svůj obchodní prospěch?

Nejste spokojeni s počtem nových klientů, kteří vás objevili na internetu?  Pokud ne, děláte asi něco špatně.

Co udělat na webu, aby návštěvník neutekl?

Na tyto otázky vám odpoví nový produkt Drosera E-Market.

Musíte v návštěvníkovi vyvolat důvěru a chuť na vašem webu něco prolistovat, přečíst a posléze vám třeba zavolat.

Magnetem na přilepení návštěvníka k webovým stránkám jsou informace (smysluplné, originální texty, doplněné o fotografie k tématu, popřípadě videa).

Zkuste si sami přečíst pár textů na vašem webu. Mají hodnotu, že byste se s chutí chtěli začíst dále? Jsou fotografie originály nebo jen kopie z google images?

A když návštěvníka přilepíte k obsahu, jak ho kontaktovat? Nevezme si jen informace a službu koupí jinde? I to se muže stát.

Pomocí e-marketingu návštěvníka můžete přilepit i na delší dobu a pevněji. Každý návštěvník má mobil, každý má email, za získanou kvalitní informaci, je ochotný vám ho sám zaslat.

Nestačí mít web…., nestačí mít ani návštěvnost webu, podstatné je, abyste návštěvníka chytili a vyvolali v něm akci kterou potřebuje on i vy.

Jak to udělat?

Nevíte, jaké lepidlo zrovna na vašeho zákazníka působí?
V našem novém produktu E-Market vám pár lepidel nabízíme.

Webová analýza vám řekne, kde jsou mezery ve vaší prezentaci na internetu. Nabídne vám řešení, jak mezery odstranit, odhadne očekávaný čas a výši výsledku. Pak už bude záležet na vás, jestli doporučené kroky provedete osobně nebo je někomu zadáte.

Internet má jednu obrovskou výhodu a to je možnost jednoduchého měření výsledků. Jak na to, vám také sdělíme. A pokud vše necháte na nás, za pár měsíců, vám vytvoříme nové zákazníky.

Abyste měli obchodní výsledky z internetu, je proto potřeba něco udělat. Drosera ví, jak na to.