Bez konverze nemá vaše investice do webu cenu

Generují vaše webové stránky nové klienty?

Které stránky webu způsobují, že návštěvníci odcházejí?

Máte investovat více do PPC kampaní?

Má cenu pokračovat v rozesílání emailů?

Na všechny otázky vám dokáže odpovědět webová analytika a z ní vycházející procento konverze.

Co to je konverze?

Konverze je uskutečnění nějaké aktivity (např. na webu), která je důležitá pro úspěch vaší firmy.

Příklad:

– uskutečnění registrace k odběru e-mailového zpravodaje
– nákup výrobku
– přečtení si emailu a kliknutí na objedvávku

Konverzní poměr

Jak můžete dosáhnout lepšího konverzního poměru svých návštěvníků/čtenářů?a

Někdy stačí:

– změnit barvu a umístění tlačítka vedoucí ke konverzi
– použít kontaktní formulář viditelněji.
– umístit výzvy k akci
– zestručnit popisující text
– zvětšit a zkvalitnit obrázky produktů

Možností jsou různorodé. Je důležité je zjistit. V IPCC nám k tomu pomáhají níže uvedené analytické nástroje:
Pro E-business a statistiky našich klientů používáme Google Analytics
Pro monitoring jednotlivých návštěvníků používáme clicky.com nebo Google Analytics
Pro monitoring kliku na web používáme www.clicktale.com
Pro monitoring zpětných odkazů www.majesticseo.com
Pro kontrolu stránek a jejich zaindexování používáme Google webmaster tools
Pro lepší UX používáme tmetodu A/B (vytvoří se několik variant jedné stránky a tyto varianty jsou náhodně zobrazovány návštěvníkům)

Nástroje také používáme pro webovou analýzu stávajících webů pro návrh jejich zlepšení.

Nevíte si rady s webovou analytikou vaší webové prezentace? Pomůžeme vám.