Jak „Micro-Moments“ od Googlu mění pravidla nakupování
Chování zákazníků se změnilo. Od základu. Rozbitý vysavač, porouchané auto, čerstvá sněhová nadílka. V každém tomto okamžiku bereme do svých rukou mobilní zařízení a hledáme řešení vzniklé situace: Opraváře, e-shop se snowboardy…
Podle Google doprovázejí zákazníka po celou dobu rozhodování. Firmy by se měly naučit, jak těchto situací využít a oslovit potencionální nakupující.
Pro koncept Google „Micro-Moments“ mluví průzkumy
Chytré telefony jsou v podstatě přenosnou encyklopedií, která zná odpověď téměř na všechny otázky. Zkuste si spočítat, kolikrát jste se za dnešní podívali na telefon nebo tablet. Používání smartphonů je podle průzkumů Google budoucností nakupování:
- majitelé smartphonů kontrolují své telefony každých 7,5 minut (150krát denně)
- 82% lidí se při vybírání produktů v obchodě radí se svým chytrým „přítelem“
- 91% lidí hledá informace v chytrém telefonu při volných chvilkách
Google „Micro-Moments“ – úspěch značek budoucnosti
Čtete si tento článek na smartphonu? Tak to jste mezi vysokým procentem uživatelů, kteří bez chytrého telefonu nedají ránu.
Smarphony dovolují reagovat ihned na jakýkoliv impuls, při řešení akutních potřeb je trpělivost jedinců velice nízká. Kdo se stane nejúspěšnějším prodejcem? Ten, který udělá dobro práci při oslovení lidí právě v „mikro-okamžicích“.
Chybí vám „Mikro-Moments“ na vaší webové prezentaci? Kontaktujte nás.