Kdy přijde čas na mobilní polohu?
Více než třetina uživatelů chytrých mobilních telefonů dávají k dispozici svoji polohu neboli na internetu zjistíte, kde se daná osoba právě nachází. Vyplývá to ze zprávy společnosti Millward Brown nazvané Ad Reaction 2012 Report.
Lokalizovat zákazníka v okolí obchodu je dobrý krok, jak ho přimět se podívat do obchodu nebo alespoň na mobilní webové stránky eshopu. Jak to udělat?
V McDonalds v Německu, pokud máte McD aplikace v mobilu,mohou kolemjdoucím nabídnout kupón na slevu. V Nigérii vám pošlou SMS zprávu, ať se u nich zastavíte na kus řeči. V ČR se o tento druh reklamy (tzv. Location based marketing) začínají zajímat mobilní operátoři. Operátoři totiž nepotřebují, aby měl klient v telefonu zapnuté GPS. Operátoři mají demografická data o svých zákaznících, takže zákazníkovi mohou doručit sms, když přejede státní hranice a změní se mu tarif, taktéž když jde kolem obchodu. Jeden z příkladů se uskutečnil pomocí O2. Firma XY rozeslala zákazníkům u nově otevřené pobočky SMS zprávu o možnosti slevy.
Čas na mobilní polohu je tady …
Moje mobilní poloha je?