5 švestek, bez kterých do světa web nepouštějte

Dumáte, jak optimalizovat nové webové stránky, nebo jak ze starých udělat parní mašinu na tisknutí peněz? Přesvědčte se, jestli jdete správnou cestou. 

Web je okno, přes které potencionální zákazníky sledují, jestli se jim vyplatí zaťukat. Když dodržíte minimálně těchto 5 náležitostí, lidi vás vydrancují.

  1. Výzva k akci
    Klient přijal vaši nabídku a teď potřebuje poradit, jak to udělat. Nestyďte se na každou stránku „nalepit“ aspoň jednu jasnou výzvu k akci. Řekněte si o email, pošlete konkrétní nabídku. Hlavně ty lidi nenechte tápat.
  2. Klientolapka
    Odejít, či neodejít. Toť otázka. Co když se zákazníkovi líbíte, ale ještě nechce provést akci? Nabídněte mu lákadlo, které mu dá čas na rozmyšlenou. Možností je spousta – ebook, článek na blogu, nabídka odběru novinek.
  3. Reference
    Reálná reference je královna reklamy. Tvoří důvěru vaší práce. Když ji dáte na každou stránku, rozhodně si tím neublížíte. Nemáte referenci? Počkejte s webem, až ji budete mít.
  4. Zřetelný kontakt
    Že to je samozřejmost? To byste se divili, kolik stránek si zahrává s ohněm, když je kontakt zakopaný někde hluboko. Umístěte kontaktní formulář, email nebo telefon tak, aby ho návštěvníci nemuseli hledat.
  5. Popis produktu, služby
    Ten umí to a ten zas tohle… Návštěvník chce rychle zjistit odpovědi na otázku: „Co dostanu, když si u vás objednám službu?“ Nenuďte zákazníky nudnými frázemi, ale udeřte ho palicí po hlavě, ať jde rovnou na věc.

 

Tramtararááá! Funguje to. My v Droseře žádnému webu bez těchto 5 věcí rodný list neorazítkujeme.