5 důvodů, proč se rozhoupat pro email marketing

5 důvodů, proč se rozhoupat pro email marketing

Váháte nad zařazením email marketingu do byznysu? Kdo chvíli otálel, teď stojí opodál. Vy přece nechcete, aby vám všichni utekli…
Možná vás nahlodává otázka: Kdo by mi asi tak mohl „zdrhnout“?
Všichni – konkurence, zákazníci, potencionální kšefty, zisky. Myslím, že ve výčtu nemusím pokračovat. Email marketing doplní celkovou obchodní strategii. Spojením se zákazníkem posunete komunikaci na vyšší level.

1. Lidi si rádi počtou
Spamu se všude kolem válí hromady, ale užitečný newsletter si lidi rádi přečtou. Email marketing vám pomůže efektivně komunikovat. Na startu dlouhé tratě je pracné sbírání kontaktů, ale na konci je to, na co všichni obchodníci číhají, konverze.
2. Koupí, co chcete
Newsletter musí mít hodnotný obsah. Nejde spotřebitele zahltit pouze nabídkami s akcemi, slevami atd. Dejte jim něco navíc. Až po vybudování důvěry a získání kvalitních informací budou ochotní přejít k akci.
3. Spokojený zákazník dělá další spokojené zákazníky
Když máte kupu kontaktů a pár spokojených zákazníků, rozjíždí se parádní koloběh. Co udělá šťastný klient, když je z vašich služeb nadšený? Pošle to dál a váš email marketing zařadí vyšší rychlostní stupeň.
4. Tučnější prasátko
Náklady na email marketing jsou nižší než na jiné formy reklamy. Kvalitní kampaň není zadarmo, ale proti reklamě v novinách, na billboardech apod. jsou výdaje téměř mizivé. Některé firmy nabízí bezplatné nástroje email marketingu, které jsou dobré na vyzkoušení. Pak se ale dopracujete k profesionálnímu systému, jenž něco stojí, ale stále se velmi vyplatí.
5. Co se měří, to se zlepšuje
Díky nástrojům email marketingu se výsledky kampaní pěkně zaznamenávají. A to je fajn. Budete mít v oku každý klik, každý neotevřený email. Když se příjemce na zprávu poprvé nepodívá, podruhé už ho díky měřitelným datům zvládnete.
Nevíte, čeho se z počátku chytit? Rádi přiložíme ruku k dílu.