3 důležité lapače návštěvnosti stránek přivábí zástupy zákazníků
Máte web? Paráda. Chcete vydělávat? Kdo by ne. Tak to potřebujete, aby na vašem webu vznikla tlačenice zákazníků. Co děláte proto, abyste jich přilákali co nejvíc?
Samotná internetová prezentace žádné kšefty neudělá. Jenom stojí, čeká a čeká… Sem tam si jí někdo všimne, ale to je spíš svátek. Abyste opravdu vydělávali, musíte se snažit o zvýšení návštěvnosti stránek na maximum.
Samo se to neudělá, bude vás to stát buď čas, nebo peníze. Anebo obojí. Jaké jsou tedy cesty ke zvýšení návštěvnosti stránek?
- Sociální sítě
Můžete si buď reklamu zaplatit, propagovat se vlastní aktivitou, nebo obě možnosti zkombinovat. Nezviditelníte se hned, ale vkládáním chytrých fotek a chytlavých postů si vytvoříte reputaci, která na váš web přitáhne moře klientů. - Google Adwords + Sklik
Reklama Google Adwords funguje na základě vybraných klíčových slov. Zákazníci propagaci vašich produktů či služeb najdou nad výsledky vyhledávání či v pravém bočním sloupci. Platíte za proklik na reklamu, ale používání Adwords není pro úplné začátečníky.Žádný učený z nebe nespadl. Nástroj pro zvýšení návštěvnosti stránek Sklik je mladší brácha Adword. V podstatě je to jeho jednodušší verze, které lépe porozumíte. Ideální klíčová slova najdete, když zkombinujete Adwords i Sklik.
- Email marketing
Do třetice všeho podstatného: Využití email marketingu jako lákadla na váš web doladíte příliv potencionálních zákazníků. Základem je databáze kontaktů. Ta slouží k rozesílání informací o novinkách a příspěvcích na blogu, newsletterů…Takový zákazník totiž potřebuje občas šťouchnout, aby se probral z letargie. Vtipný a úderný email tak může v člověku probudit touhu po nějaké akci, nákupu. Email marketing je běh na dlouho trať, ale až budete v cíli, bude vám stačit jednou kliknout pro oslovení tisíců zákazníků.
Čte se to pěkně, že? Zkuste udělat něco sami pro svůj byznys. Buď uberte něco ze svého času, nebo oslovte firmu, která tuhle „černou“ práci udělá za vás.